Re: Rezervace =?UTF-8?Q?modul=C5=AF?= GNOME 2.28

Zdravim prekladatele

Ve vertimu na l10n jsem si rezervoval vsechny balicky, ktere mam v planu
prekladat. U balicku, ktere rad prenecham jinym zajemcum jsem v tomto
smyslu nechal poznamku.

Stale take plati seznam mnou prekladanych balicku na [0] a take STALE
PLATI naprosto _neodolatelna_ a _neprehlednutelna_ akce vymeny
balicku!!! :)

Pokud si vyberete jeden nebo více mých balíčků s tím, že se chcete stát
jejich stálými překladateli, slibuji, že si vezmu na oplátku jeden nebo
více balíčků tak, aby výsledný počet řetězců všech mých balíčků zůstal
stejný nebo byl vyšší. Neváhejte, nabídka je omezená!!! :D

[0] http://live.gnome.org/LucasLommer/l10n
--
Lucas "Drom" Lommer
GNOME-CZ

Mail: llommer svn gnome org
IRC: Drom @ irc.gnome.org
Jabber: drom jabber org

You can talk Czech, English, Slovak and a bit German to me :)