Re: GNOME 2.24 a =?UTF-8?Q?pod=C4=9Bkov=C3=A1n=C3=AD?=

Zdravim vas

I ja dekuji vsem za pomoc s prekladem pro verzi 2.24.

Rad bych take pripomenul, ze co se nestihlo pro vydani 2.24 by bylo
zahodno / je moznost dodelat pro vydani 2.24.1, ktere vyjde 22. 10. 2008
a take, ze moduly dasher, gconf-editor, gnome-games, gnome-mag,
gnome-netstatus, gnome-system-tools, orca, at-spi, gail, pessulus,
Sabayon, accerciser, anjuta, devhelp, gdl, glade3 a gnome-build nemaji
sve stale prekladatele.

Diky vam vsem!
GNOME-CZ