Re: Cesky preklad Release notes 2.24

Lucas Lommer <drom kdyne net>, Tue, 23 Sep 2008 22:32:43 +0200:

> Uff.. uz mi asi hrabe, ale prisahal bych, ze tam byly radky pres 1000 a
> ted... sakra :)

Také jsem si toho všiml, používáte Poedit, že? Ten totiž při
ukládání zalamuje odkazy na zdrojové kódy, takže se mění i čísla řádků
jednotlivých řetězců.

> Kazdopadne jsem prekladal od retezce "Empathy Instant Messenger" dale
> (krom jiz vcera prelozenych veci pred timto retezcem).

Ano, to souhlasí.

> Posilam odkaz na aktualizaci prekladu [0], celkem 80 % hotovo. Z moji
> poloviny jsem neprelozil jednu hlasku, "They have also worked to improve
> out-of-the-box (zero configuration)...", nevim, jak by se mel zeroconf
> prekladat.

Řekl bych, že nijak...

> [0]
> http://kdyne.net/temp_drom/gnome-locales/2.24/infrastructure/release-notes.gnome-2.24.cs.po

Skvělé, díky! Jdu na slučování a uložení.

Zdraví