Re: Cesky preklad Release notes 2.24

Uff.. uz mi asi hrabe, ale prisahal bych, ze tam byly radky pres 1000 a
ted... sakra :)

Kazdopadne jsem prekladal od retezce "Empathy Instant Messenger" dale
(krom jiz vcera prelozenych veci pred timto retezcem).

Posilam odkaz na aktualizaci prekladu [0], celkem 80 % hotovo. Z moji
poloviny jsem neprelozil jednu hlasku, "They have also worked to improve
out-of-the-box (zero configuration)...", nevim, jak by se mel zeroconf
prekladat.

[0]
http://kdyne.net/temp_drom/gnome-locales/2.24/infrastructure/release-notes.gnome-2.24.cs.po