Re: ekiga update

Michal Penka <michal penka name>, Fri, 24 Oct 2008 20:41:30 +0200:

> Dobrý den,
>
> posílám link na doplněné překlady pro Ekiga (stále častěji se divím,
> kolik slangu vývojáři v programech používají -znáte někdo např. slovo
> goom?).
>
> http://michal.penka.name/ekiga.HEAD.cs.po.zip

Díky za aktualizaci, uložil jsem ji v SVN trunk. Pouze bych chtěl
upozornit, že je nutné v češtině dodržovat jiná pravidla při psaní velkých
písmen, takže např.

Open Context Menu

nelze přeložit jako

Otevřít (Otevřete) Kontextovou (Místní) Nabídku

Na to je potřeba dávat pozor, protože takový text v češtině opravdu
nevypadá pěkně.