Re: ekiga update

Petr Kovar píše v So 25. 10. 2008 v 18:31 +0200:

> Martine, jsou nějaké novinky v otázce úprav informací v návodech pro
> překladatele, o kterých jsme dříve hovořili?

O všech změnách jsem ti poslal zprávu. Bohužel musím říct, že ty ostatní
položky (kterých už snad moc není) ještě nejsou změněny. Ale teď už se
na to fakt mrknu – na mě se nemusí křičet, mně to stačí říct dvakrát. A
toto bylo podruhé. :-)

S pozdravem,
Martin Picek

--
Martin PICEK
 * el. pošta: picek martin gnome-cesko cz