=?UTF-8?Q?Koment=C3=A1=C5=99e?= ke GNOME 2.24 2; Hamster

Zdravíčko, skřítci,

měl bych zde dvě informace.

Zaprvé, na GNOME Česko jsem vydal druhý ze série šesti článků o GNOME
2.24. Budu rád za případné poznámky k obsahu.

http://www.gnome-cesko.cz/zpravodajstvi/zajimavosti/komentare-ke-gnome-2-24-2-nove-aplikace

(Doufám, že se nepohybuji na hraně „nevyžádaných obchodních informací“.
Pokud ano, tak mne prosím upozorněte.)

Druhá informace se týká překladu Hamsteru.

Při zobrazení přehledu se špatně překládal text „Overview for (…)“.
Jeden z překladatelů psal do komentáře, že se špatně formátuje datum;
mně se naopak zase stalo to, že se to nepřekládalo vůbec. Možná to
závisí na verzi…

Podstatné je však to, že se jednalo o chybu v aplikaci (konzultoval jsem
to s autorem), která by měla být již opravena (zatím v TRUNK). Konec
dobrý, všechno dobré. :-)

S pozdravem,
Martin Picek

--
Martin PICEK
 * el. pošta: picek martin gnome-cesko cz