Re: Evolution - desktop soubor

Kamil Páral <ripper42 gmail com>, Sun, 09 Nov 2008 23:57:40 +0100:

(...)

> Aktuálně v Ubuntu 8.10 jsou všechny položky v nabídce Aplikace ve
> formátu "funkce název". Výjimku tvoří Firefox, OpenOffice a Evolution. U
> většiny programů lze desktop soubor přeložit na úrovni Ubuntu, až na
> Firefox, kde to z neznámého důvodu není dostupné (tzn. desktop soubor
> zřejmě pochází přímo z upstreamu; zatím jsem si nenašel čas to
> podrobněji zkoumat). U OpenOffice desktop soubor upravit možné je, ale
> zrovna v jejich případě nevím jestli název "Prezentace OpenOffice.org"
> nebude trochu matoucí, než "špatným způsobem" naopak.

Jen pro úplnost uvedu, že jsou určitě možné i jiné způsoby vyjádření, např.:

OpenOffice.org - Prezentace
OpenOffice.org, Prezentace
OpenOffice.org (Prezentace)
Prezentace (OpenOffice.org)
Program Prezentace OpenOffice.org
Program Prezentace sady OpenOffice.org

> No a Evolution, u
> té jsem zkusil navrhnout změnu na "funkce název" přímo v upstreamu, tzn.
> zde. Pokud se to odsouhlasí, tak je to lepší způsob, než dělat změny na
> úrovni distribuce.

Jak už jsem napsal kolegovi Jiřímu, změna je již ve vývojové vezi, bude tedy
k dispozici ve vezi 2.26.

Zdraví