Re: Release notes

Lucas Lommer <llommer svn gnome org>, Mon, 03 Mar 2008 23:38:18 +0100:

> Udelal jsem par procent[0], ale uz vic nestihnu, zitra cas nebude.
> Hotovo je tedy aktuálne 59%.

Preklad je nyni temer hotov, zbyva dokoncit preklad dvou oddilu a
upravit nektere formulace. Pracovni verzi si muzete prohlednout na
nasledujicim odkazu:

<http://library.gnome.org/misc/release-notes/2.22/>

Uzivatelske jmeno a heslo viz
<http://mail.gnome.org/archives/gnome-i18n/2008-March/msg00040.html>.