Re: Release notes

Lucas Lommer <llommer svn gnome org>, Mon, 03 Mar 2008 23:38:18 +0100:

> Udelal jsem par procent[0], ale uz vic nestihnu, zitra cas nebude.
> Hotovo je tedy aktuálne 59%.

Diky vam obema! Na strance <http://live.gnome.org/ReleaseNotes> se pise:

"Schedule (...) The day before release: Generate the html for all languages
and put it online."

Takze pripadni zajemci mohou prekladat do jednoho dne (v praxi radeji dvou
ci tri dnu) pred vydanim, nicmene preklad je podle vseho mozne upravovat i
pote jednoduchou aktualizaci daneho katalogu.

Zdravi
Petr Kovar