=?UTF-8?Q?Re:_probl=C3=A9m_s_jednou_message_v_Evolution?=

Objevil jsem jednu chybku v Evolution. Když si v nové zprávě kliknu na Zobrazit a pak na Poslat-komu, přidá se mi do formuláře zprávy tlačítko Uložit do:
Předpokládám, že by to mohla být jen chyba překladu.

Vašek

20.2.08, Jiří Eischmann <jiri eischmann cz>:

Ondřej Surý píše v St 20. 02. 2008 v 16:08 +0100:

> Hmm, a nebude to někde v pluginech?  Oba dvě kontroly na spam jsou
> implementované jako pluginy, tak třeba je to někde bokem...
>
> O.

Pokud já vím, tak překlady pluginů jsou v rámci programu, takže by měly
být také v rámci po evolutionu nebo evolution-data-server

J.