Re: =?ISO-8859-1?Q?probl=E9m?= s jednou message v Evolution

Ano, máte pravdu, je to chyba, která však byla zanesena do překladu
ještě před tím, než jsem Evolution převzal. Momentálně nemám časový fond
na to, abych znovu projel všechny řetěžce Evolutionu a jeho částí,
protože je jich kolem 5000. Ale samozřejmě když narazím na chybu nebo
někdo nějakou najde, tak opravuju. Už mám přichystanou jednu opravnou
verzi překladu, kterou včas před zmrazením pošlu, mám tam opravených pár
drobností, tak tam opravím i tuto chybu.
J.