=?UTF-8?Q?p=C5=99eklad?= dokumentace k Evolutionu

Posílám překlad dokumentace Evolutionu, který je hotový zhruba z 30%.
Zatím obsahuje jen anglické screenshoty, ale už mám k prvním kapitole
hotové české, akorát nevím, jak a kam je nahrát.
Posílám to s předstihem, kdyby se na to chtěl někdo mrknout a
překontrolovat. Vím, že aplikace mají přednost a myslím, že to ani není
bezpodmínečně nutné, překladem jsem si docela jistý, ale kdyby
náhodou...
V překladu budu pokračovat ještě tento týden a pak bych poslal, co
stihnu do vydání GNOME 2.22.
Soubor jsem hodil sem: http://www.eischmann.cz/trans/help.HEAD.pot

J.