=?UTF-8?Q?p=C5=99eklad?= view

Chtěl bych se vás zeptat na váš názor k překladu slova view.
Překládám dokumentaci k Evolutionu a snažím se držet se terminologie v
programu. V případě tohoto slova jsem ale narazil v rámci Evolutionu na
tři různé překlady: náhled, pohled, zobrazení.
Např. řetězec "Vertical View" je v Ubuntu 7.10 přeložen jako Svislý
pohled, v CVS jako Svislý náhled, mně osobně by se nejvíce líbilo Svislé
zobrazení.
Chtěl bych překlady u tohoto slova sjednotit v rámci Evolutionu, ale
myslím, že to je i dobrý kandidát na sjednocení v rámci celého GNOME.

J.