Re: =?ISO-8859-2?Q?p=F8eklad?= dokumentace k Evolutionu

Jiří Eischmann <jiri eischmann cz>, Sun, 02 Mar 2008 15:59:48 +0100:

> Posílám překlad dokumentace Evolutionu, který je hotový zhruba z 30%.
> Zatím obsahuje jen anglické screenshoty, ale už mám k prvním kapitole
> hotové české, akorát nevím, jak a kam je nahrát.

Podívejte se prosím na adresář s originálními obrázky:

http://svn.gnome.org/viewvc/evolution/trunk/help/C/figures/

Po lokalizátorovi se chce, aby vytvořil obdobu (se stejnými názvy) ve svém
jazyce, jak to např. udělali Francouzi (ti už mají práci prakticky hotovou):

http://svn.gnome.org/viewvc/evolution/trunk/help/fr/figures/

Viz také:

http://l10n.gnome.org/module/evolution/help/HEAD/fr/images

Doporučuji samozřejmě pracovat s místní kopií SVN evolution. Obrázky prosím
vystavte někde na webu, já si je zkopíruji a nahrání do SVN už zajistím.
Díky!

Není-li vám cokoliv jasné, tak se samozřejmě ptejte, rád se pokusím
odpovědět.

S pozdravem