Re: deadline pro p?eklady

Kamil Paral píše v Thu, 28 Feb 2008 12:33:10 +0100:

> Byl bych velice nerad, kdyby se za?al vytv??et *dal??* slovn?k,
> tentokr?t GNOME. Klidn? vyu?ijte na?eho Ubun??ck?ho
> http://wiki.ubuntu.cz/P%C5%99ekladatelsk%C3%BD_slovn%C3%ADk

To rozhodne, slibuju si tyhle veci hlavne od toho, ze uz mame aktivniho
koordinatora. Kazdopadne me osobne se ale nelibi pouzivat cizi nastroj ve
smyslu "u nekoho", pokud je mozno prevzit veci z Ubuntu (protoze ve vetsine
se jiste shodneme) nebo i jinych slovniku, pak by to bylo super, ale rozhodne
bych rad udrzoval Gnome nezavisle (jak primo tak neprimo) na jakekoliv
distribuci.

> Nejlep?? by ov?em bylo ve spolupr?ci s http://l10n.cz/ vytvo?it spole?n?
> slovn?k pro v?echny prost?ed? a v?echny distribuce (samoz?ejm? pokud se
> n?kter? budou cht?t li?it, je to jejich v?c). Bylo by skv?l? trochu ten
> projekt rozh?bat, vytvo?it tam n?jakou infrastrukturu pro tvo?en?
> spole?n?ho slovn?ku (p??padn? zat?m vyu??t t?eba na?? wiki), a potom se
> na str?nk?ch GNOME/KDE/Ubuntu pouze odkazovat na tento spole?n? slovn?k.
> Sjednocen? v?ech t?ch karet/panel?/z?lo?ek/ok/budi?/voleb/p?edvoleb atd
> by bylo v?born?.

To je idealni stav, ovsem obavam se, ze treba Budiz u KDE asi moc
popularni nebude a na druhou stranu ja bych nadsen z Ok taky nebyl.

Ale to jsou dilci veci, obecne by snad bylo mozne preklady nejakym
zpusobem sjednotit, Ok nebo Budiz je imho celkem jedno, kdo neni blbej,
tak pochopi k cemu to tlacitko funguje at je prelozeny jednim ci druhym
zpusobem. Nejvetsi prekazka asi bude spolecna domluva :)
Art.Gnome.org team - http://art.gnome.org