Re: Preklad Gnome 2.22 - dokonceni

Kami Paral píše v Thu, 28 Feb 2008 12:51:52 +0100:

> Cht?l bych se zeptat, jestli m? n?kdo p?edstavu, jak tento deadline
> poznamen?v? distribuce. Proto?e a?koliv budou p?eklady Gnome 2.22
> ofici?ln? uzav?eny, p?edpokl?d?m, ?e dopl?ovat a vylep?ovat p?eklady by
> m?lo j?t st?le. Tak?e te? nev?m, jestli distribuce, kter? vyjdou n?kolik
> m?s?c? po vyd?n? Gnome 2.22 budou obsahovat pouze p?eklady do 10.3.,
> nebo si mohou st?hnout i p?eklady aktu?ln?j?? (p?edpokl?d?m, ?e zrovna
> toto by mohla ud?lat Rosetta)?

Distribuce budou samozrejme zarazovat aktualni verze v dobe sveho vydani
a po Gnome 2.22 bude brzo nasledovat 2.22.1, takze urcite budeme
pracovat dal, spis mi slo o to, ze je skoda dosavadni praci nezahrnout
do prave vychazejici aktualni verze, kdyz se tolik udelalo a treba ja
budu na 2.22 prechazet par dni po vydani, takze me se to bude tykat
primo (Foresight) a samozrejme je urcite vic distribuci, ktere zaradi
2.22 jeste pred vydanim opravne verze.

Spis bych to vydani bral jako urcitej meznik, kdy je cas vse udelane
nacpat do SVN a pak zas muzem v klidu dal prekladat.

> Druhej dotaz zn?, jestli se deadline n?jak t?k? Gnome Fifth Toe a Extra
> Gnome Applications?

Osobne nemam zdani, jak je to s projekty mimo oficialni Gnome baliky

Art.Gnome.org team - http://art.gnome.org