Re: Preklad Gnome 2.22 - dokonceni

Lucas Lommer <llommer svn gnome org>, Wed, 27 Feb 2008 16:03:49 +0100:

> Ahoj
> Jen bych chtel upozornit, ze vydani Gnome 2.22 se blizi a do vydani
> budou zarazeny jen preklady, ktere budou pridany do SVN do 10. 3. 2008.
>
> Skoro kazdy balicek ma, dle seznamu, nejakeho sveho prekladatele, ale
> aktualni stav nevim, proto bych rad zjistil by nekdo potreboval pomoct,
> neco bych jeste zvladl. Take pozor na jiz hotove preklady, treba gvfs
> byl uz na 100% ale za poslednich par dni vyvojari udelali nekolik zmen,
> takze ted tam zas 7% chybi.

A bude chybet jeste vice, protoze prave ted se tam pridava dalsi
retezec. :-) Tohle pridavani retezcu i po uzaverach je skutecne dobre mit
na pameti, na druhe strane se kazdy prekladatel musi sam za sebe
rozhodnout, zda je efektivnejsi upravovat katalog po kazdem takovem pridani
noveho nebo uprave stareho retezce, ci pockat a podivat se na katalog
pozdeji (ne ale prilis pozde, pochopitene) a upravit vsechno najednou.

> Kdo nepridavate do SVN primo (jako ja), mejte na pameti, ze by bylo
> potreba preklady poslat drive nez v mezni den, aby pak dany pridavajici
> nebyl zahlcen 10. 3. vecer a kvuli tomu se nektere preklady do 2.22
> nedostaly.

Bohuzel je to casto jeste o neco slozitejsi, protoze nekteri vyvojari
vydavaji nove verze modulu i nekolik desitek hodin pred pondelni pulnoci
(coz je uzavera pred novou vyvojovou/stabilni verzi GNOME). Takze i pri
poslani prekladu v nedeli vecer muze byt pozde.

Pokud tedy nekteri prekladatele citi, ze prihlaseny preklad nestihnou
dokoncit, bylo by vhodne odhlasit se na prislusne strance na wiki
live.gnome.org a/nebo informovat konferenci, aby se dalsi ochotni
prekladatele mohli na preklad podivat.

Zdravi
Petr Kovar

P.S. Harmonogram vydavani GNOME je k dispozici na
<http://live.gnome.org/TwoPointTwentyone>.