Re: Preklad Gnome 2.22 - dokonceni

Lucas Lommer napsal(a):
Ahoj
Jen bych chtel upozornit, ze vydani Gnome 2.22 se blizi a do vydani
budou zarazeny jen preklady, ktere budou pridany do SVN do 10. 3. 2008.

Skoro kazdy balicek ma, dle seznamu, nejakeho sveho prekladatele, ale
aktualni stav nevim, proto bych rad zjistil by nekdo potreboval pomoct,
neco bych jeste zvladl. Take pozor na jiz hotove preklady, treba gvfs
byl uz na 100% ale za poslednich par dni vyvojari udelali nekolik zmen,
takze ted tam zas 7% chybi.

Kdo nepridavate do SVN primo (jako ja), mejte na pameti, ze by bylo
potreba preklady poslat drive nez v mezni den, aby pak dany pridavajici
nebyl zahlcen 10. 3. vecer a kvuli tomu se nektere preklady do 2.22
nedostaly.
Velice díky za informaci, netušil jsem, že je termín již tak blízko.

Chtěl bych požádat překladatele, kterým jsem posílal mail ohledně navrhovaných změn získaných z Rosetty, aby do zmíněného data změny prohlédli a ty akceptované poslali koordinátorovi.

Pak ještě mám poznámku těm znakům "middle dot" v překladech - bylo by ideální, kdyby si někdo s přístupem do SVN udělal 9.3. půl hodinky čas a nahradil tyto tečky mezerami. Je to velice rychlý proces i s ruční kontrolou. Případně to klidně udělám sám, pokud to potom ještě někdo stihne odeslat do SVN. Lidé, kteří by odevzdávali překlad až 10.3. by ideálně pak už mohli zkontrolovat výskyt těchto znaků sami.

Jo, a chtěl bych říct, že za poslední měsíc se dle mého názoru na překladech GNOME udělalo opravdu velké množství práce, statistiky poskočily o pěkných pár procent nahoru. Dobrá práce všichni. A samozřejmě také díky našemu novému koordinátorovi Petrovi, bez kterého by nic z toho nebylo :)