Re: gnome-system-tools - zadost o pomoc

Lucas Lommer píše v Po 25. 02. 2008 v 19:51 +0100:

> Ted si nejsem jist, jestli mluvime o stejne veci, me jde o preklad
> retezce "WPA personal", mam ho tedy prelozit jako "Osobni rezim WPA" a
> "WPA2 personal" jako "Osobní režim WPA2"?

V souboru[1], na který se odkazujete, už je to přeloženo jako "Osobní
WPA|WPA2". Nemohu si pomoci, ale zní mi to divně (možná jsem jen
přepracovaný :-). Navrhuji buď

* nechat originál (IMHO je to terminus technicus)
* použít výraz "Osobní režim WPA|WPA2"

Tolik moje troška do mlýna, svět na tom rozhodně nestojí.

VK

-----
[1] http://kdyne.net/temp_drom/gnome-locales/gnome-system-tools.HEAD.cs.po