=?ISO-8859-1?Q?probl=E9m?= s jednou message v Evolution

Narazil jsem na jednu message v Evolutionu, která zůstává nepřeložená už
několik verzí. Jedná se o volbu Check new messages for Junk contents v
Nastavení/Možnosti příjmu.
Narazil jsem na to proto, že mimo jiné překládám dokumentaci k
Evolutionu a snažím se držet termínů z překladu. Tato zpráva je ale v
poslední verzi Evolutionu nepřeložená a v žádném po souboru jsem ji
nenašel.
Nevíte, kde může být problém?

J.