Re: Re: locale

14.2.08, Lucas Lommer <llommer svn gnome org>:

>  > folder/directory je podle mne jasn? - folder je slo?ka, directory je
>  > adres??. Pokud z toho chcete m?t jeden pojem, tak a? nejd??v jeden
>  > pojem pou??vaj? v angli?tin? :o)
>
>  No a co to konecne aspon v cestine sjednotit a prekladat oboji (pokud
>  jde o adresar) stejnym vyrazem?

Když překládám něco v GUI (tudíž mluvím ke "klikačům"), tak používám
složku, když překládám man stránku konzolového nástroje, používám
adresář. Já myslím, že je to celkem v pořádku.

Ad locale:
Ta "lokalizace", případně "národní prostředí", se mi zdá dobré. Jen by
mě zajímal přesnější příklad, kdy používat první a kdy druhou
variantu.