=?ISO-8859-1?Q?p=E1r?= =?ISO-8859-1?Q?_ot=E1zek?= k CoPrekladat

Dobrý den vespolek,

jsem tady nový a trochu v překladatelských aktivitách pro Gnome tápu.

Není mi jasné, jaký je vztah mezi aktivitami

   http://live.gnome.org/Czech/CoPrekladat

   http://l10n.gnome.org/teams/cs

Příklad: V seznamu na stránce CoPrekladat se vyskytuje evolution ve
stavu 'nikdo nedělá' (no vlastně už ne, protože jsem se k ní včera pro
nedostatek další informací připsal), přitom v cs.po je jako poslední
překladatel uveden Jakub Friedl ze SUSE a v seznamu českého týmu na
l10n.gnome.org je vidět, že lokalizace pro evolution má teď asi 90 %.

Jaký je tedy význam toho 'nikdo nedělá' na stránce CoPrekladat?

(A jak spolehlivě najdu osiřelý kus Gnome, s jehož překladech bych mohl
pomoci?)

VK