=?UTF-8?Q?Re:_Co_je_pot=C5=99eba=3F?=

Přiznávám, že s tím slovníkem jsme se trochu zasekli. Je to bohužel tím, že jsme na to dva a já se v mezidobí pustil do stavby domu, takže se to vleče. Ale není to mrtvé ve smyslu, že jsme se na to vykašlali. Je to jen otázka velikosti týmu, který se tomu věnuje. Když bude víc lidí, pohne se to kupředu rychleji.
Pokud byste někdo chtěl pomoci se slovníkem, jste vítáni. Potřebujeme trochu pročistit termíny v databázi. Zájemci se mohou ozvat Martinovi Böhmovi (martin bohm ubuntu com).
Díky!

Vašek

4.2.08, Pavel Šefránek <ps pjoul cz>:

Václav Čermák píše v Ne 03. 02. 2008 v 22:34 +0100:
> Zdravím,
>
> kontakty na Gnome kanály (IRC, mailing, apod.) je možné doplnit také
> na stránky www.l10n.cz. Je to Mediawiki, takže to je snadné.
> Zdá se, že v některých oblastech skutečně dochází k úbytku
> překladatelů, tak by možná nebylo od věci potkávat se na jednom místě,
> respektive na jednom místě dávat k dispozici informace, výzvy apod.
> (viz l10n.cz)

Zdravím,

opravdu bychom měli spolupracovat s týmem l10n.cz, avšak zdá se, že
trochu usnuli na vavřínech. Například velice žádaného slovníku by se
člověk snad ani nedočkal :-/

Musíme s tím něco, udělat a možná by nebylo špatné založit nějaký
společný irc kanál všech překladatelů a taky nějaký mailing list (pokud
už neexistuje...