=?ISO-8859-2?Q?Re:_Hledaj=ED_se_commite=F8i=3F?=

Že ho má Jakub "kyknos" vím, ale chtěl jsem ještě vědět více. Jsem
velmi rád, že se tomu věnuje i někdo další a omlouvám se, že jsem si
nedostatečně přečetl Vaši odpověď v tom vlákně.

Jinak se domnívám, že pokud na práci koordinátora (která tkví hlavně v
tom, že tu jste pro druhé) Jakub již nemá čas (což je více než
pochopitelné), asi by bylo záhodno přenechat někomu, kdo si na to čas
najde. Koordinátor nemusí být nejaktivnější překladatel, měl by ale
mít chuť a čas pomáhat. Nemyslím to špatně, jak říkají Američané, jsou
to jen mé dva centy.

M.