Re: Preklad nazvu "damned lies" & "fifth toe"

Pavel Šefránek píše v Po 26. 05. 2008 v 16:33 +0200:

> S těmi prokletými lžemi nemám problém, nicméně nevidím důvod zachovávat
> anglické názvy. To už bych mohl nadávat že OpenOffice Calc se v Ubuntu
> jmenuje OpenOffice Tabulky, OO Impress OO Prezentace, Pidgin je
> „Komunikátor Pidgin“ ...
>
> Zajímá mě jeden konkrétní důvod »PROČ« nepřekládat?
"Oboji mi prijde nevhodne k prekladu, povazuji to osobne spise za nazvy,
nez za retezec k prelozeni (casy, kdy se rikalo Novy York a prekladala
se zahranicni jmena jsou uz ztraceny v minulosti). Zvlaste "Paty prst"
mi vyrazil dech, to vylozene drape oci."

Viz vyse... A ano, osobne mi vadi OpenOffice Tabulky, to uz muze klidne
byt SvobodnaKancelar Tabulky... a pro KKancelar treba KPsat... Z meho
pohledu je preklad Fifth Toe ekvivalentni, je to pro me proste nazev...

> Hezký den!

S pozdravem
Lukas Lommer
kdyne::net

Telefon: +420 774 551 745 (Po-Pa 9:30-18:30)  KK    KK NN     NN
E-mail: drom kdyne net         SMS 24/7       KK  KK   NNNN   NN
                                              KKKK     NN NN  NN
ICQ: 178131737                                KKKK     NN  NN NN
MSN: drom_mesindzr hotmail com                KK  KK   NN   NNNN
Jabber: drom jabber org                       KK    KK NN     NN
    kdyne::net - Vase pripojeni k Internetu - http://kdyne.net