Re: =?UTF-8?Q?p=C5=99eklad?= dokumentace k Evolutionu

Mám ještě jeden dotaz:
V překladu dokumentace se na obrázky odkazuje tímto řetězcem:
@@image: 'figures/evo_identity_a.png';
md5=51fef803bd3083b0b2c2583221d1c151

předpokládám, že ona cesta k souboru bude dynamická a český překlad ji
bude hledat ve složce .../cs/figures/...
Nevím ale, jak je to s md5. To musím u každého obrázku zjišťovat nebo si
to systém nějak doplní sám? Omlouvám se za pravděpodobně blbé otázky,
ale nemám s tímto žádné zkušenosti.

J.