Re: [guadec-local] guadec-local Digest, Vol 17, Issue 2

Op dinsdag 09-03-2010 om 10:24 uur [tijdzone +0100], schreef Sanne te
Meerman:

> wat betreft jouw bijdrage (Reinout): het in beweging krijgen van de
> weerbarstige GNOME gemeenschap om iets voor dit congres te gaan doen,
> lijkt me heel belangrijk nu. De website is een ding die ECHT afmoet.
> Koen, ben jij alweer beter en heb je nog nieuws van Vinicius? @Vincent:
> het vormgeven van de sessie voor de overheden (op de maandag, 3-4
> uurtjes middagsessie), daar zou ik graag nog met jou over willen denken
> en doen. Ik ga eerst wat gedachten op papier zetten hierover en mail dat
> door. Het komt er denk ik op neer dat we een programmaatje voor die
> [...]

Ik heb net twee ideeën toegevoegd aan de lijst met keynote-suggesties.
Wellicht blijkt dat deze dingen beter in een overheidsspeciefieke sessie
passen, maar in elk geval:

http://www.accessibility.nl/algemeen/nieuws?id=225
Iemand van Stichting Accessibility vragen om een presentatie? We bouwen
wel geen websites maar volgens mij kan het best eens interessant zijn om
deze club in contact te brengen met FLOSS a11y-ontwikkelaars.

Wilfred Rubens; interessante visies op onderwijs en ICT. Zijn site:
http://wilfredrubens.typepad.com/

--
Reinout van Schouwen