Re: [guadec-local] Logo GUADEC 2010

peterm mandrivaclub nl schreef:
Citeren Koen Martens <gmc sonologic nl>:

Heb je nog iets aan het geel gedaan?? Het lijkt nu wat meer te contrasteren op het wit, maar het mag van mij nog steeds wel wat meer contrast hebben.

Hoi Koen,

Ik heb nog niets gedaan aan het geel. De enigste oplossing is het donkerder maken, waardoor het zich meer onderscheid van het wit. Alleen zijn het dan niet meer de kleuren van Den Haag.

Wat ook zou kunnen, maar dat heb ik nog niet getest, is dat je het logo als je het op een witte achtergrond gebruikt. Zwarte letters geeft. Dat ga ik vanavond even proberen. Ik zal wat opzetjes maken en posten op http://picasaweb.google.com/pmathijssen/Guadec2010

Groetjes Peter

Ik heb het geel wat donkerder gemaakt. Ik moet toegeven dat de kleur nu veel meer spreekt/warmer aanvoelt, zowel met zwart als witte achtergrond. Daarom heb ik geen voorbeeld gemaakt zoals ik eerder had geschreven. Afbeelding staat hier: http://picasaweb.google.com/pmathijssen/Guadec2010#5413283399254876226

Peter