Re: [guadec-local] Logo GUADEC 2010

On Wed, Dec 09, 2009 at 11:01:05AM +0100, peterm mandrivaclub nl wrote:

> Ik heb het rationale niet terug kunnen vinden. Ik begrijp uit de
> mailinglists dat het meer als idee is aangedragen, maar dat er nooit
> definitief een keuze is gemaakt.
>
> Ik vind dat je een persoonlijk tintje geeft aan een GUADEC door er een
> eigen logo voor te maken. Dat reflecteert een land, stad, en het werk
> van de organisatoren om er iets moois van te maken.

Ik vind Peter's logo ook leuker, maar kan me wel voorstellen dat voor de
herkenbaarheid je elk jaar hetzelfde logo wilt gebruiken. Mischien is
er een visueel compromis mogelijk?

Mischien wel goed om dit idd op 'guadec-list' te bespreken, hoewel ik inmiddels
door de mailinglists het bos niet meer zie :)

Als daar dan binnen 2-3 dagen niemand reageert, gaan we gewoon verder met
ons eigen logo..

Gr,

Koen