Re: [guadec-local] Logo GUADEC 2010

On Wed, Dec 09, 2009 at 10:20:15AM +0100, peterm mandrivaclub nl wrote:
> Het wordt nu wat onduidelijk wat de bedoeling is rondom het logo.
> Moet het logo uit 2005, dus een standaard GUADEC logo, worden
> gebruikt of is er ruimte voor een ander logo? Dit is belangrijk om
> te weten omdat dit bepalend is voor veel verdere acties en
> ontwerpen.

Mijn voorkeur gaat uit naar het standaard logo, zoals te zien op bv
http://guadec.expectnation.com/

De bedoeling was dat we het logo hetzelfde houden. D'r zijn trouwens
verschillende logo's. Het minimale GUADEC logo, maar ook inclusief tekst
zoals 'The Hague' enzo.

PS: Aub niet reageren op een andere mail en het subject veranderen. Dan
is er grote kans dat ik de mail niet opmerk.

--
Regards,
Olav