Re: [guadec-local] [Help] Atenció a Nokia i Google

Hola Maria!

On Fri, 2006-05-12 at 14:06 +0200, maria wrote:

> El què m'interessaria saber és si es tracta d'una tasca voluntària o no

100% voluntària, no hi ha remuneració.

> i si ho és de quin volum de temps estem parlant (més que res per
> poder-m'ho combinar amb altres feinetes de l'estiu...)

Doncs no sé. Però vaja, no es tracta de fer el muntatge de l'stand tu,
sino d'anar proveint-los la informació i els contactes que necessiten
més tot allò que els calgui. Jo crec que no cal més de 4-5 hores
setmanals d'aquí a la GUADEC, un grapat més la setmana abans i llavors
vens a la GUADEC i tens el registre i l'allotjament cobert.

Si és que t'ho pots combinar així.
--
Quim Gil /// http://desdeamericaconamor.org | http://guadec.org