Re: [guadec-local] [Help] Atenció a Nokia i Google

Bon dia!

A mi em semblaria molt interessant poder coordinar aquest muntatge amb
Nokia i Google. No sóc de Vilanova (sinó de Manresa), però tinc família
allà i cap problema per a allotjar-m'hi. I l'anglès el domino prou.

En quant a haver-me de posar en contacte amb en Gil i en Ramon, cap
problema, jo també estic ficada en tot aquest tema ;-)

El què m'interessaria saber és si es tracta d'una tasca voluntària o no
i si ho és de quin volum de temps estem parlant (més que res per
poder-m'ho combinar amb altres feinetes de l'estiu...)

maria

El dv 12 de 05 del 2006 a les 11:59 +0200, en/na Quim Gil va escriure: