[guadec-local] =?iso-8859-1?q?ajuda_en_l=27infodesk_i_=FAltims_pr?= =?iso-8859-1?q?eparatius?=

bones,

pels dies previs a la GUADEC no podré ajudar massa en quan a les altres
tasques que no sigui la instal·lació i comprovació del wi-fi, però després
d'això estaré bastant més disponible, sobretot perquè el metge m'ha
recomanat repós (em van atropellar fa unes setmanes) i tot i que em puc
moure, el meu ritme és lent, per tant tot el que sigui fer feina que no
requereixi moviment de cames m'anirà molt bé

el muntatge del wi-fi començarà el dimecres a la tarda, quan està prevista
la trobada per omplir bosses i tot plegat?

--
gil forcada

guifi.net - una xarxa lliure que no para de crèixer