Re: [Fwd: Re: [guadec-local] Wifi]

Els meus negociadors a Vilanova són tot just de vacances. Tenint en
compte que no crec que aneu a comprar el material un dijous sant, ho
podem decidir la setmana vinent?

Avanço com veig la jugada des del meu punt de vista GUADEC i des del
punt de vista d'optimització dels recursos (de tothom):

- Pensava que la UPC ja tenia wifi dins del seu edifici. Si no la té
potser interessa que comenci a tenir-la i.

- Pel que fa a la cobertura fora de l'edifici de la UPC, en principi
nosaltres havíem pactat amb "Vilanova" i la Gene que ells proveïen la
connexió, incloent la wifi. Per tant d'entrada penso que això també
hauria d'estar cobert per "Vilanova" (Núria & co).

- Ara bé, si hi ha material disponible que es pot deixar o llogar,
d'entrada veig millor tirar d'aquest material sobretot per a les
infraestructures "mòbils" (tot el que cau fora de l'edifici de la UPC).

- I si "Vilanova" no ho assumeix tot ja assumiríem nosaltres una part.
Però insisteixo que en coherència amb les converses mantingudes, per a
nosaltres el concepte "connexió a Internet" està cobert per
Vilanova-Gene.

--
Quim Gil /// http://desdeamericaconamor.org | http://guadec.org