[Fwd: Re: [guadec-local] Wifi]

Bones, no se si els linksys son la millor opció, però son una opció
coneguda. Pel tema stock, nosaltres n'hem comprat uns quants i cap
problema. A part d'això hem de contar que alguns els podriem aconseguir
de la UPC, de GuifiBages, de Guifi.net ... Els buffalo i asus també
estan bé però per evitar problemes penso que els linksys son els més
estables i coneguts ( i que ja en sabem tots els problemes ).

De part de GuifiBages crec que en podriem aconseguir 2 o 3 linksys i un
parell de wrap.

Ramon
--- Begin Message ---
s'hauria de confirmar que amb aquest material n'hi ha prou (ho veus
factible per a cobrir totes les necessitats ramon?) perquè, no se el
material a 5 GHz, però el que son 2,4 si vols agafar linksys van més
escasos que l'aigua al desert, es poden agafar els buffalos que funcionen
igualment amb dd i per extensió suposo que amb openwrt/freifunk tot i que
no me'l conec i m'hauria de mirar el firm per tenir-lo una mica vist abans
de fer la instal·lació

i de cara a la instal·lació mirar de poder fer quant abans millor la
instal·lació (excepte la carpa) per fer-hi un mínim de testeig que tot
funcioni

gil forcada