Předmět: Re: vecer opensource filmu
Datum: Wed, 03 Apr 2013 17:31:04 +0200
Od: <hanicka centrum cz>
Komu: Vladimir Benes <vbenes redhat com>

Dobrý den,
cena pronájmu kina s obsluhou na jeden večer by byla přibližně 15 tisíc korun, ještě bychom se museli domluvit na konkrétních požadavích a možnostech. Program kina zatím není hotový, tak pokud se vyjádříte včas, tak si z navrhovaných termínů můžete zatím vybrat.
Těším se na případnou spolupráci a jsem s pozdravem
Hana Šmerková
Noční motýl, o. s.
Tel. 775 055 258