[GnomeMeeting-devel-list] Gnomemeeting Holding remote audio / drop received audio

For Snark, and other french people, see the french version of this mail at
the end of the message... (cause my bad english.. lol)

Hello all,

I have for my job to "pause audio reception", or in case I can't, stop
remote audio transmission. I saw that the function that should do this in
openH323 was not yes completely implemented (H323Connection::HoldCall) :-(
So how can I do this functionnality ? (Pause local sound reception, or say
to remote to pause transmission).

Thanks in advance for your help,

Fred.

------------------------------------------------------------------ Version
francaise (Un peu dédiée à Snark, vu qu'on m'a dit qu'il serait apte à
m'aider sur ce pb, mais si vous avez des idées ou des solutions, n'hésitez
pas!) :

Salut !

Je dois dans le cadre de mon travail (et c'est urgent), mettre en pause la
partie audio entrante, ou au pire, si vraiment ce n'est pas possible, dire
à la machine distante d'arreter de transmettre son flux audio...  La
fonction HoldCall devrait à terme permettre la deuxieme solution, mais
elle n'est pas encore complètement implémentée
(CH323Connection::HoldCall). Comment puis-je implémenter cette
fonctionnalité ? (mettre en pause la reception audio, ou dire à la
l'emetteur d'arreter la transmission).

Merci d'avance

Fred.