[GNOME-TR] necdet hocanın çevirisi bekliyormuş

İyi Günler.

Şimdi denk geldim. Necdet hocanın çevirisi ve bir diğer çeviri uzun süredir bekliyormuş.

https://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-flashback/master/po/tr/

https://l10n.gnome.org/vertimus/fractal/master/po/tr/

GIMP çevirilerini plug-in dosyası hariç yükledim. Yerelimde kullanararak çeviri hatalarımı düzeltmeye çalışıyorum. Malesef test edecek pek kimse bulamadım.

Core çevresindeki uygulamalardaki küçük çeviri değişikliklerini gördükçe çeviriyorum. 1 veya 2 cümle için çevirmeyip beklemek daha mı iyi olur?