Re: [GNOME-TR] Özgür Yazılım ve Linux Günleri 2018'de GNOME

Merhabalar,

18 Nisan 2018 16:01 tarihinde Umit Bozkir <bozkiru itu edu tr> yazdı:

 Selamlar,

.

>GNOME'la ilgili bir önerisi/planı olan var mı? Yoksa, bir şeyler
>planlasak
>nasıl olur? :)

 Bir yerellestirme atolyesi fena olmaz bence. :)

Özgür Yazılımları Türkçeleştirmek gibi bir başlıkla seminer başvurusu yapmayı düşünüyordum zaten fakat daha farklı bir içerik ve biçim öneriniz varsa paylaşmaktan çekinmeyin. ;)

 Eger Python ve GTK konusuna giris yapacak bir cengaver varsa guzel olur.

Bugün başvurunun son günü. Belki bilmediğimiz bir babayiğit çıkar başvurmuş olan. Çıkmazsa da Türkçe dil şartı olmayan bir etkinliğe birilerini davet edebiliriz daha sonra belki.

Iyi calismalar
--
Android için K-9 Posta'dan gönderildi. Lütfen bu kısa notumu mazur görün.

Eğer organizasyon düzenleyicilerinden olumlu yanıt gelirse bir de stant kuracağız. LibreOffice ve GNOME ortak standı. Bu konuda ve etkinlik süresince yapacağımız diğer topluluk işlerinde yardımcı olabilecek olanlar şuraya adlarını, e-posta adreslerini ve hangi şehirden geleceklerini yazabilirler: https://docs.google.com/document/d/1yiMbMx8gTAha_-Zcs6m_WHn73szIaRZFMgnZfMDIm3U/edit?usp=sharing

İyi çalışmalar.
--
Saygılarımla,
Muhammet Kara