[GNOME-TR] Özgür Yazılım ve Linux Günleri 2018'de GNOME

Selamlar,

Özgür Yazılım ve Linux Günleri 2018,[0] 12-13 Mayıs 2018 tarihleri arasında Bilgi Üniversitesi, Santral Kampüsünde gerçekleşecek. Seminer, Toplantı, Kısa Bildiri ve Hızlı Konuşma Önerisi İçin Son Gün: 30 Nisan 2018 Pazartesi.

GNOME'la ilgili bir önerisi/planı olan var mı? Yoksa, bir şeyler planlasak nasıl olur? :)

(Bir stant açsak güzel olur diye düşünüyorum. Belki LibreOffice ile ortak?[1] Bu arada OYLG web sitesindeki iletişim adresine bir e-posta attım bilgi almak için (10 gün önce) ama henüz bir cevap gelmedi.)

Sevgiler,
Muhammet

[0] https://ozguryazilimgunleri.org.tr/2018/
[1] https://listarchives.libreoffice.org/tr/discuss/msg00000.html