[GNOME-TR] Yeni Üyelik

Merhaba,

Adım Çağatay Yiğit Şahin. Yaklaşık 2 senedir GNOME kullanıyorum ve Türkçe çeviriye katkıda bulunmak isterim. GNOME Türkiye sayfasında paket seçimi konusunda listeye başvurulması tavsiye edilmiş, öncelikli olarak gördüğünüz paketler hangileri? Bir de çeviri grubunun çeviriler içerisinde devamlılık adına tuttuğu bir terim karşılık listesi var mı, nereden erişebilirim? E-posta listesi kayıt sayfasında sozluk.gnome.org.tr'ye bir bağlantı var ama sayfa hata veriyor, önceki iletilerden anladığım kadarıyla da kullanımı pek yok.

Görüşmek üzere,
Çağatay Yiğit Şahin