Re: [GNOME-TR] Wicd Manager dan Network Managera

Sorunum backtrack te. Eduroam kullandıysanız biliyorsunuzdur öğrenci numarasi ve şifresi girmek gerekli. Bu da wicd de yok. sadece wifi şifresinin girişine izin veriyor. Daha önce network manager gnome u yüklemiştim ama bu seferde hiç bir wifi ağını görmedi. Buna kablolu bağlantıda dahil. Wicd manager la network managerı değiştirmek istiyorum.