[GNOME-TR] Wicd Manager dan Network Managera

Merhabalar.
elimde şu an iki tane linux dağıtımı var biri linux mint diğeri backtrack 5. Deneme işlerini backtrack üzerinde yapıyorum genellikle. 64 Bit gnome kurulu, ve üniversitenin eduroam sisteminden faydalanamıyorum. Wicd Manager i kaldırıp yerine Network Manager i kurmam gerekiyor. Adımlarda yanlış bir nokta var sanırım ne yaptıysam olmadı. Yardım ederseniz sevinirim. Teşekkürler.