Re: [GNOME-TR] =?utf-8?q?gnome-shell_ve_gnome-control-center_=C3=A7ev?= =?utf-8?q?irisi?=

Kardeş https://translations.launchpad.net/ubuntu/natty/+lang/tr/+index?start=75&batch=75 adresindeki çevirilere bakarak GNome çevirisi yapsak daha doğru. Çünkü buradaki çevirilerin çoğu aynı olmasına rağmen Gnome deposunda değil. Birinin bunları alıp Gnome'a yüklemesi lazım.

Mesela Gimp çevirisi uzun zaman önce bitmesine karşın kimse daha yüklememiş. Ben yüklemeyi denedim ama galiba yetkim yoktu. Şu an biri de boşu boşuna çeviriyor Gimp'i. http://l10n.gnome.org/languages/tr/gnome-gimp/ui/

İsteyenler http://www.box.net/shared/z40y01pscn adresinden Gimp'İn PO dosyalarını indirebilirler. Bire bir aynı. Ben Windows ve Pardusta denedim hiç bir bozukluk yok. Biri eklerse çok iyi olacak topluluğa. Saygılar.