[GNOME-TR] GNOME 3 Web Sitesi

Merhabalar,

Gnome 3 web sitesinin[0] Türkçe tercümesi tamamlandı.[1] Bire bir
çeviri yapmak yerine, doğal bir Türkçe metin gibi durması için özen
göterdim. İlk okuyuşta gözüme çarpan birkaç yazım yanlışı ve birkaç
paragrafta da kip uyumsuzluğu var, ama genel görünüm iyi gibi. :) Son
ayarlamalar da yapıldıktan sonra sitenin Türk ziyaretçilerine doğrudan
bu sayfa gösterilecek. Yakaladığınız hataları bana iletebilirsiniz.

İyi çalışmalar
--
Saygılarımla,
Muhammet Kara