[GNOME-TR] =?iso-8859-9?q?Yeni_kat=FDl=FDm=2C_aktar=FDlmay=FD_bek?= =?iso-8859-9?q?leyen_=E7eviriler_ve_yeni_koordinat=F6r=2E?=

Merhabalar,
GNOME Türkçeleştirme Grubuna yeni katıldım ve libgdata'yı çevirdim. Çeviri depoya alınmayı bekliyor.

Son günlerde Türkçeleştirme grubuna, gerek Necdet Yücel ile birlikte çalışan ÇOMÜ ÇoMaK ekibinden, gerekse Ali Erdinç Köroğlu ile çalışan YDÜ ekibinden (ben de bu ekiptenim) hatırı sayılır bir katılım gerçekleşti.

GNOME 3 sürümüne günler kala herkes çevirilere katkı sağlamaya çalışıyor. Fakat çevirilerin depoya alınmasındaki gecikme tüm iş akışını da yavaşlatıyor gibi görünüyor. Grubun yeni üyelerinden olduğum için, bu iş akışının normalde de bu kadar uzun sürüp sürmediğini bilemiyorum.

Son günlerde yeni koordinatör belirlenmesi ile alakalı bir mesaj da listede göründü. Konunun son durumu hakkında bilgisi olan varsa bu liste aracılığıyla tüm katkıcıları bilgilendirmesini rica ediyorum.

--
Şenol Korkmaz
http://senolkorkmaz.info