Re: [GNOME-TR] GNOME 2.32 cevirileri

Bunun ne kadar iyi calisacagini bilmiyorum. Ben ceviri bellegini hic
kullanmiyorum ama gene de kendiliginden cevirdikten sonra tum dizgileri
tek tek kontrol etmek gerekecektir, eski cevirileri bozma ihtimali de
var. Hizli dusununce isi biraz daha zorlastirma ihtimali var.

Ayrica dizgiler arasindaki farklar cok fazla. En onemli farklar Ubuntu
yamalarindan gelen farklar ve surum farkliliklari. 6 ay oncenin
dizgileri ile HEAD'de olan dizgiler cok farkediyor.

Dedigim gibi aslinda dizgileri eklemek, cevirmekten daha zor. Ayrica
Ubuntu cevirilerindeki hatalari da duzeltmek gerekiyor.

Denemek isteyen varsa bendeki diff'leri gonderebilirim.