Re: [GNOME-TR] =?iso-8859-1?q?Gnome_T=FCrkiye_Sitesi?=

Merhaba;

Ancak vakit bulabildim.

Oncelikle bence ornek bir tasarimla baslayabilirsin. Sayfanin gene
gorunusu ile ilgili, bir 'mock up' olursa onun uzerinde konusabilme
sansimiz da olur. Belki mevcut (joomla idi yanlis hatirlamiyorsam)
sistemi degistirmeden de tasarimi ona aktarabiliriz.

Su asama barindirma ihtiyacimiz bulunmuyor, ancak site ile birincil
sorunumuz guncellenmesi ile alakali. Yani birisinin sitenin
guncellenmesi, haberlerin girilmesi vs. gibi islerden sorumlu olmasi
gerekiyor. Su an hala GNOME 2.28 duyurusu var sanirim. Hic olmazsa yeni
surumler icin guncellemeler olabilir.

Simdilik sadece tasarim icin bir fikir varsa sayet, onun nasil olacagini
gorelim, onun uzerinde konusalim diye dusunuyorum.

(Wiki icin yeni bir tasarima gerek var mi bilmiyorum. Sadece bir
mediawiki kurulumunu yenilemek gerekebilir. Wiki'de bulunan eski
bilgiler ne oldu bilmiyorum. Ama genel tasarimi da wiki tabanli bir seye
gecirebilir miyim, gecirirsek nasil oluyor, o da dusunulebilir. Diger
kullanici gruplarindan gordugum kadariyla sanirim o sekilde guncelleme
daha saglikli gerceklesiyor.)

Kolay gelsin.