Re: [GNOME-TR] =?iso-8859-1?q?Gnome_T=FCrkiye_Sitesi?=

Merhaba;

"gnome.org.tr" güncelleme konusunda yardımcı ola bilcek birisi varmı acaba ?

20 Haziran 2010 13:46 tarihinde yasin yaman <yasnyaman gmail com> yazdı:
Merhaba Barış Bey;

Daha öncede bu konu hakkında mail atmıştım. Görmemiş olabileceğinizi düşündüğüm için tekrar yollamka ihtiyacı duydum.
Sitenin daha güzel bir tasarıma ve içeriğin güncellenemsi hakkında elimden geldiğince katkıda bulunmak istiyorum.

Daha öncede belirtiğim gibi ben aslında django ile gnome tr özel bir site hazırlamak niyetindeyim.Bunu dışında şuanki sitede yarım kalan
 wiki sayfası gibi kısmlarıda yapmak istiyorum. Bunlarin disinda sayet joomla yonetimi ile, yeni haber girmek, belge yazilmasini kordine etmek ya da siteye yeni fikirler onermek gibi
görevi severek yerine  getiririm.

Bu konu hakkında bana gerekli bilgileri verirseniz sevinirim.

Saygılarımla
Yasin YAMAN